AppleFansBulgaria.com Форуми iPhone iPhone 7/7 Plus дискусия iTunes не засича iphone-a ми – решение

Темата съдържа 0 отговори, има 1 участник и беше последно редактирана от  Олег Петров на преди 3 години, 2 месеца.

  • Автор
    Публикации
  • #26671

    Олег Петров
    Отговорник

    Ето ви два линка, които ще помогнат. ако по някъква причина (най-често след ъпдейт най-често след ъпдейт на itunes ) tunes не засича устройството ви, след като сте го кънектнали с кабелче.
    На мен ми се случи, и трябваше да го фиксвам по следния начин (описан и в линковете доло):
    Windows Vista, 7, 8, or 10

    • Disconnect all iOS devices from your computer.
    • Quit iTunes.
    • Press the Windows key on your keyboard. If your keyboard doesn’t have a Windows key, press the Control (Ctrl) and Escape (Esc) keys on your keyboard.
    • Click on the magnifying icon or search field. In the search field, enter %ProgramData% and press Return.
    • 
Double-click the Apple folder.
    • Right-click the Lockdown folder and choose Delete.
    • Restart your computer and iOS device. If you don’t, you might see error „0xE80003“ when you reconnect the device and open iTunes.

    https://support.apple.com/en-us/HT204095
    https://support.apple.com/bg-bg/HT203887

Трябва да влезете в профила си, за да отговорите в темата.